ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η Fujitsu Siemens άνοιξε γραφεία στο Second Life

second lifeΗ Fujitsu Siemens Computers (FSC) άνοιξε πρόσφατα τις εικονικές πύλες του πράσινου νησιού της στο Second Life. Ως την πιο δημοφιλή και καθιερωμένη εικονική κοινότητα με περισσότερους από 10 εκατομμύρια χρήστες, το Second Life αποτελεί το ιδανικό περιβάλλον για απόκτηση εμπειριών και διερεύνηση της δυναμικής νέων τεχνολογιών. Ενδείκνυται επίσης ως νέος τρόπος προσέγγισης υπαρχόντων και δυνητικών πελατών, προσφέροντας νέα επίπεδα αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας των χρηστών και των προμηθευτών.

Ο κ. Dr. Jürgen Brock, Senior Director Strategic Marketing της Fujitsu Siemens Computers είπε: “Θέλαμε να έχουμε μία εμπειρία από πρώτο χέρι για το 3D virtual world: να μάθουμε πως ο κόσμος συνεργάζεται μαζί μας, τι περιμένουν από εμάς και τι μπορούμε να τους προσφέρουμε. Το 3D virtual world σίγουρα θα αποτελέσει τμήμα των μελλοντικών μας δράσεων. Δεν σκοπεύουμε να αγνοήσουμε τις ευκαιρίες που μας προσέφερε το Second Life, κατανοώντας πως σκέφτονται και πως λειτουργούν οι πελάτες μας.”

Το Πράσινο Νησί έχει δημιουργηθεί ως μια εικονική έκδοση των κεντρικών γραφείων της εταιρίας στη Γερμανία, το Highlight Towers, και αποτελεί χώρο αναψυχής και διασκέδασης. Υπάρχουν επίσης ευκαιρίες εκμάθησης για όσους ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα για την τεχνολογία και ιδιαίτερα για το αντίκτυπό της στο περιβάλλον. Για παράδειγμα, οι χρήστες μπορούν να δουν το εσωτερικό ενός ESPRIMO E EPA προσωπικού υπολογιστή και να πληροφορηθούν για τους τρόπους και τα χαρακτηριστικά εξοικονόμησης ενέργειας μέσω της πρωτοποριακής του σχεδίασης.

Όσοι αναζητούν ψυχαγωγία μπορούν να δοκιμάσουν την τύχη τους στο retro-game “computer-tennis”, πολύ δημοφιλές παιγνίδι του Second Life. Για τους χρήστες που επιθυμούν να εξοπλίσουν τον ‘χαρακτήρα’ τους με νέα ρούχα και αξεσουάρ, προσφέρουμε ένα μοναδικό must-have: ένα εικονικό notebook, το πανάλαφρο ESPRIMO Mobile U, το οποίο μπορούν οι χαρακτήρες να έχουν μαζί τους παντού και να παίζουν χωρίς κόστος.

Επίσης στο νησί υπάρχουν ειδικά διαμορφωμένοι χώροι παρουσίασης προϊόντων που έχουν ως στόχο την ενημέρωση των επισκεπτών για τα καταναλωτικά και επαγγελματικά προϊόντα.

By Techblog 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *