ΕπικαιρότηταΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Καβούρι:Τρεις άγνωστοι απήγαγαν τον εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλο

panagopoulos_ferriesΕυρεία επιχείρηση έχει εξαπολύσει η αστυνομία για τον εντοπισμό των τριών ενόπλων που απήγαγαν τον εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλο, το πρωί σε μικρή απόσταση από το σπίτι του, στο Καβούρι. Οι δράστες αρχικά κράτησαν όμηρο και τον οδηγό του κ. Παναγόπουλου, τον οποίο άφησαν ελεύθερο λίγες ώρες αργότερα στο Κορωπί. Στην ίδια περιοχή εντοπίστηκαν καμένα τα δύο οχήματα που χρησιμοποιήθηκαν στην απαγωγή. Οι αρχές πραγματοποιούν εξονυχιστικές έρευνες και ανακρίσεις σε εντατικούς ρυθμούς καθώς όπως ανακοινώθηκε ο εφοπλιστής αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας και χρήζει καθημερινής φαρμακευτικής αγωγής. Οι αξιωματικοί της Ασφάλειας εκτιμούν ότι πρόκειται για ενέργεια οργανωμένης σπείρας με κίνητρο πιθανότατα τα λύτρα. Μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει επικοινωνία με την οικογένεια του απαχθέντος και οι αστυνομικοί δεν αποκλείουν να πρόκειται για τα ίδια πρόσωπα που πρόσφατα απήγαγαν τον καρδιολόγο από την περιοχή της Βάρης.

panagopoulos_ixΤο χρονικό της απαγωγής

Ο 74χρονος εφοπλιστής, πρώην ιδιοκτήτης των “Super Fast Ferries” και ιδρυτής της Attica έγινε στόχος των απαγωγέων στις 9 το πρωί λίγο αφότου έφυγε από το σπίτι του για τα γραφεία του στον Πειραιά.

Σε μικρή απόσταση στην οδό Ακτής, τρεις άγνωστοι έκλεισαν το δρόμο στη “Μερσεντές” του κ. Παναγόπουλου, έσπασαν το τζάμι του οδηγού και ανάγκασαν τον ίδιο και τον οδηγό του με την απειλή των όπλων (σύμφωνα με πληροφορίες ένα από τα όπλα ήταν τύπου Καλάσνικωφ) να επιβιβαστούν στο δικό τους αυτοκίνητο, που σύμφωνα με πληροφορίες ήταν ένα μικρό αυτοκίνητο κλειστού τύπου.

Τη σκηνή της απαγωγής είδε ένας οικοδόμος από παρακείμενη οικοδομή ο οποίος ειδοποίησε την Άμεση Δράση.

Οι απαγωγείς έφυγαν με κατεύθυνση την περιοχή του Αγίου Νικολάου στο Κορωπί, όπου άφησαν δεμένο σε ένα δέντρο τον οδηγό του κ. Παναγόπουλου, ο οποίος κατάφερε να ελευθερωθεί και να ζητήσει βοήθεια.

Αμέσως ξεκίνησε έρευνα και στην περιοχή βρέθηκαν καμένα το βαν, αλλά κι ένα τζιπ. Τα οχήματα είχαν αμφότερα χρησιμοποιηθεί στην επιχείρηση και ήταν χωρίς πινακίδες. Οι δράστες, με τον εφοπλιστή, εξαφανίστηκαν με άλλο αυτοκίνητο που είχαν στο σημείο.

Ενδιαφέρον για την εξέλιξη της υπόθεσης

Τις εξελίξεις τις υπόθεσης παρακολουθεί με προσοχή και ο πολιτικός κόσμος

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Ευ. Αντώναρος εξέφρασε την ευχή να έχει αίσιο τέλος η περιπέτεια του κ. Παναγόπουλου και παρέπεμψε στις σχετικές ανακοινώσεις της ΕΛΑΣ.

Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις του εκπρόσωπου του ΠΑΣΟΚ Γιώργου Παπακωνσταντίνου, που εξέφρασε την ελπίδα για αίσιο τέλος, αλλά και πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης. Ο κ. Παπακωνσταντίνου πρόσθεσε ότι “εκείνο που είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό είναι το εντεινόμενο αίσθημα ανασφάλειας στους έλληνες πολίτες” και συμπλήρωσε ότι απαγωγές, όπως αυτές, συναντώνται μόνο σε τριτοκοσμικές χώρες.

Η Ένωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας δια του προέδρου της Απόστολου Βεντούρη δήλωσε την αμέριστη αλληλεγγύη της στην οικογένεια του κ. Περικλή Παναγόπουλου και απηύθυνε έκκληση για να βρεθεί άμεσα λύση χωρίς να παρατείνεται η αγωνία των ανθρώπων του.

Ο κ. Βεντούρης δήλωσε συγκλονισμένος από το απροσδόκητο γεγονός της απαγωγής του κ. Παναγόπουλου, με τον οποίο με συνδέει και προσωπική φιλία.

“Σαν πρώτη αντίδραση μου, ήταν να επικοινωνήσω και να θέσω τον εαυτό μου στη διάθεση της οικογένειας του για οτιδήποτε χρειαστεί, προκειμένου να επιστρέψει σώος και αβλαβής στους αγαπημένους του ανθρώπους. Όλοι γνωρίζουμε ότι ο κ. Περικλής Παναγόπουλος είναι ένας σεβάσμιος άνθρωπος και πρωτοπόρος της ναυτιλίας, δεν έχει βλάψει ποτέ κανέναν, ενώ αντίθετα έχει βοηθήσει πολλούς συνανθρώπους μας. Όλα ανεξαιρέτως τα μέλη της ΕΕΑ είμαστε συγκλονισμένοι από το συμβάν αυτό, παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις της υπόθεσης”, είπε.

panagopoulos_periklisΟ ισχυρός άνδρας της ελληνικής ακτοπλοΐας

Ξεκίνησε ως απλός υπάλληλος ναυτιλιακής και μέχρι το 1971 που αποκτά τη δική του εταιρία κρουαζιερόπλοιων, τη “Royail Cruise Line”, την οποία το 1989, πουλά σε Νορβηγούς έναντι του αστρονομικού ποσού των 300.000.000 δολαρίων. Με αυτό το κεφάλαιο ιδρύει, την ίδια χρονιά, την “Maguai Marine Inc” και μπαίνει στη διαχείριση ποντοπόρων εμπορικών πλοίων.

Το 1990 αγοράζει 20% της “Vernicos Yachts”, με σκάφη αναψυχής και κατόπιν την “Κυλινδρόμυλοι Αττικής”.

Δύο χρόνια αργότερα αγοράζει ποσοστό 30% των μετοχών της “Strintzis Lines” και γίνεται ο κάτοχος της πλειοψηφίας των μετοχών των “Κυλινδρόμυλων Αττικής”, που μετονομάζονται σε “Επιχειρήσεις Αττικής” – ΕΠΑΤΤ. Το 1994 αποχωρεί από τη “Vernicos Yachts”. Η ΕΠΑΤΤ διαθέτει τα καταστήματα Ακρον – Ιλιον – Κρυστάλ, τα οποία, όμως, πουλά την ίδια χρονιά.

Το 1999 αποκτά 48% της “Strintzis Lines” και μετονομάζει την εταιρία σε “Blue Star Ferries”. Στον κατάλογο των επιχειρηματικών του κινήσεων προσθέτει την αγορά μεγάλων μερίδιων της “Hellenic Seaways” και της “Minoan Lines”, τα οποία πουλά κατόπιν στον εφοπλιστή Πάνο Λασκαρίδη, αμέσως μόλις διαπιστώνει ότι τα χρήματα, που είχε διαθέσει για την αγορά τους, έχουν διπλασιαστεί.

Τον Οκτώβριο του 2007 και με κλονισμένη την υγεία του, πουλά την “Attica Group” στην MIG του Ανδρέα Βγενόπουλου, αντί του ποσού των 286,1 εκατομμυρίων ευρώ και περιορίζει τις δραστηριότητές του στην εταιρία “Magna”, που διαθέτει τέσσερα φορτηγά πλοία.

Πηγή:www.ert.gr
.

Μια σκέψη για το “Καβούρι:Τρεις άγνωστοι απήγαγαν τον εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλο

  • Ξεχάσατε να γράψετε ότι έχει πουλήσει τις Επιχειρήσεις Αττικής πλέον στη MIG και τώρα δεν δραστηριοποιείται στην ακτοπλοία.

    Σχολιάστε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *