Επικαιρότητα

Καταγραφή παραπόνων και καταγγελιών για τα ΤΑΞΙ το “1019”

Το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, υλοποιώντας τη δέσμευση του Υπουργού, Κωστή Χατζηδάκη, μετά από συνάντηση που είχε στις 8 Ιουλίου του 2008 με την Πανελλήνια Ομοσπονδία ΤΑΞΙ και Αγοραίων, θέτει σε λειτουργία τη Γραμμή «1019» για την καταγραφή παραπόνων και καταγγελιών καθώς και για την παροχή πληροφοριών σε σχέση με την εξυπηρέτηση των πολιτών από τα ΤΑΧΙ. Η πρωτοβουλία εντάσσεται στην προσπάθεια βελτίωσης των μετακινήσεων των πολιτών με ΤΑΧΙ.

Τους τρεις μήνες της πιλοτικής λειτουργίας του το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργήσει με δεκαπέντε (15) γραμμές και θα συγκεντρώσει τα απαραίτητα στατιστικά στοιχεία (αριθμός τηλεφωνημάτων, κατηγορίες παραπόνων κτλ) ώστε να προχωρήσει άμεσα η λειτουργία του μόνιμου τηλεφωνικού κέντρου. Το «1019» σε πρώτη φάση θα είναι στη διάθεση πολιτών των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Αθηνών – Πειραιώς, Δυτικής Αττικής, Ανατολικής Αττικής, Θεσσαλονίκης, Αχαΐας, Ηρακλείου και της νήσου Ρόδου της Ν. Α. Δωδεκανήσου.

 

Ποιες υπηρεσίες προσφέρει η γραμμή «1019» με χρέωση μιας απλής τηλεφωνικής κλήσης:

Παρέχει τη δυνατότητα στους πολίτες να ενημερώνονται για θέματα που αφορούν τη χρήση των ΤΑΧΙ (πού υπάρχουν πιάτσες, τιμολόγια, ειδικές χρεώσεις, δικαίωμα για διπλή ταρίφα, υποχρεώσεις οδηγών με βάση τη νομοθεσία κλπ.)

Δέχεται καταγγελίες και αναφορές σχετικά με προβληματική λειτουργία ή παράνομες ενέργειες που προκύπτουν κατά την χρήση των υπηρεσιών ταξί. Οι καταγγελίες και οι αναφορές των πολιτών θα καταγράφονται από τη Γραμμή «1019», θα ταξινομούνται ανάλογα με το περιεχόμενο και την περιοχή προέλευσής τους και θα διαβιβάζονται στις αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να γίνονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες.

Για τις επώνυμες καταγγελίες, μετά τη διασταύρωση των στοιχείων του καταγγέλλοντος και τη διαβίβασή τους στις αρμόδιες υπηρεσίες, θα προχωρεί, με βάση το νόμο, η διερεύνηση και η τυχόν επιβολή κυρώσεων.

Για τις ανώνυμες καταγγελίες, θα γίνεται καταγραφή και ταξινόμηση προκειμένου να εξάγονται από το Υπουργείο όσα συμπεράσματα είναι δυνατόν να εξαχθούν, αλλά και να ενημερώνονται τα σωματεία των ταξί, προκειμένου να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση των προβλημάτων.

Αποστέλλει δύο φορές την ημέρα ηλεκτρονικά, στις αρμόδιες Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων τις καταγγελίες των πολιτών που αφορούν τη συγκεκριμένη Υπηρεσία. Οι νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις οφείλουν να απαντούν στο τηλεφωνικό κέντρο.
Ενημερώνει άμεσα και χωρίς καθυστέρηση το Υπουργείο και τις αρμόδιες Υπηρεσίες των Ν. Α. , σε περιπτώσεις θεμάτων που χρήζουν επείγουσας αντιμετώπισης (ληστείες, κλοπές κλπ.)

Επιστρέφει την κλήση και ενημερώνει τον πολίτη για την πορεία και την έκβαση της καταγγελίας του.

Στη συνέχεια υποβάλλονται τακτικές εκθέσεις για τη λειτουργία του κέντρου καθώς και για τα στατιστικά στοιχεία. Συντάσσονται, δηλαδή, εβδομαδιαίες και μηνιαίες εκθέσεις της πορείας του έργου, στις οποίες θα περιγράφονται η κίνηση των κλήσεων και η θεματολογία που απασχόλησε το τηλεφωνικό κέντρο.

Από την πιλοτική λειτουργία αλλά και τις υποδείξεις του κοινού θα αντληθούν χρήσιμα συμπεράσματα για την επέκταση της θεματολογίας της λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου.

Μετά την ενημέρωση με τα στατιστικά στοιχεία για το είδος και τη συχνότητα των παραβάσεων, το Υπουργείο Μεταφορών, βασισμένο στα σχετικά στοιχεία, μπορεί να προχωρήσει στην τροποποίηση του κανονισμού λειτουργίας των ΤΑΧΙ και των προβλεπόμενων από το νόμο ποινών.

To κόστος του πιλοτικού προγράμματος ανέρχεται στα 44.000€

Το έργο αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο τόσο στους πολίτες – χρήστες των ταξί όσο και στους τουρίστες που επισκέπτονται τη χώρα μας καθώς θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί πολίτες και στην αγγλική γλώσσα.

Η Γραμμή «1019» λειτουργεί σε καθημερινή βάση (εκτός Κυριακής και επίσημων αργιών) από τις 8.00πμ έως τις 10.00μμ τις εργάσιμες ημέρες και από τις 8.30πμ έως τις 8.00μμ το Σάββατο.

Ο ανάδοχος εκπαίδευσε το προσωπικό για τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου και δημιούργησε όλη την απαιτούμενη υλικοτεχνική υποδομή σε ιδιόκτητο χώρο του στην οδό Ψαρών 25-27 στο Μεταξουργείο.

Πηγή:http://www.ert.gr

5 σκέψεις σχετικά με το “Καταγραφή παραπόνων και καταγγελιών για τα ΤΑΞΙ το “1019”

  • Τ….9. Πήρα ταξί σήμερα μια τοπική διαδρομή και ο ανωτέρω ”κύριος” εκνευρίστηκε γιατί ο δρόμος που του ζήτησα να πάμε είχε λαικη και δεν χώραγε να περάσει. του είπα να μη φωνάζει και να πάμε από το παρακάτω στενό, που δεν είχε πρόβλημα. συνέχιζε να φωνάζει και το αποτέλεσμα ήταν να κατέβω δυο στενά παρακάτω από τον προορισμό μου βρίζοντας. Το αστείο είναι πως για να με βρίσει μια χαρά χώρεσε να περάσει από το δρόμο που του ζήτησα… Και φυσικά δεν μου έδωσε ούτε απόδειξη. Άξεστος, απολίτιστος, πολύ κακος στο επάγγελμα σας.

    Σχολιάστε
  • Προσπαθώ να πιάσω γραμμή στο 1019 αλλά δείχνει εκτός λειτουργίας. Θέλω να καταγγείλω οδηγό ταξι που για τη διαδρομή ΚΤΕΛ κηφησου – νέα ερυθραία μου Πήρε 25 ευρώ ενώ ζήτησε αρχικά 27. Παρεπιπτόντως ίδια απόσταση πριν δυο μέρες πλήρωσα 15! Όταν ζήτησα απόδειξη έκανε την κίνηση να βγάλει αλλά όλως τυχαίως χάλασε εκείνη τη στιγμή ! Κράτησα πινακίδες και απαιτώ επιτέλους ανθρωπιά κ δικαιοσύνη! Ας επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου για να μου πουν πως να το χειριστω, προκειμένου ο 60αρης άξεστος να μην κλέψει κι άλλους. Πήγα να διαμαρτυρηθώ αλλά αγρίεψε οπότε φοβήθηκα.

    Σχολιάστε
  • Prospathisa na Kano anafora Gia aprepi simperifora taxi diladi me evrise vevgontas ston neo kosmo giati me pige apo allou eno itan sigikrimeni ke me koroidevse me tin diadromi ke me evrise Makria apo afto to taksi o typos kani piatsa sto sintagma ke ine pano apo 50 kalitera parete ena radiotaksi keros ine na stamatisi afti I katastasi anonimos

    Σχολιάστε
  • ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΠΙΑΣΩ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΟ 1019 ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ ΕΝΑΝ “ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ” ΟΔΗΓΟ ΤΑΞΙ.

    Σχολιάστε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *