Επικαιρότητα

Ξεκινούν την Τρίτη 15 Ιουλίου οι θερινές εκπτώσεις

Ξεκινούν την Τρίτη 15 Ιουλίου και τελειώνουν το Σάββατο 30 Αυγούστου οι θερινές εκπτώσεις και το γραφείο Ενημέρωσης Καταναλωτών και Επιχειρήσεων του Δήμου Χαλανδρίου, σε έγγραφό του επισημαίνει τι θα πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές στις αγορές τους.

Κατά την περίοδο των εκπτώσεων είναι υποχρεωτική η αναγραφή διπλής τιμής, της παλαιάς και της νέας, των προϊόντων που πωλούνται με έκπτωση, σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου αυτά εκτίθενται. Εναλλακτικά μπορεί να γίνεται η αναγραφή, σε πινακίδα, του ποσοστού της έκπτωσης για συγκεκριμένες κατηγορίες όμοιων προϊόντων, με την προϋπόθεση να υπάρχει πάνω σε κάθε είδος η αρχική τιμή.

Ελέγχουμε προσεκτικά την ποιότητα των αγαθών που αγοράζουμε. Σε περίπτωση ελαττώματος έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε αντικατάσταση ή επιστροφή του προϊόντος. Τα καταστήματα είναι υποχρεωμένα να αλλάζουν τα προϊόντα τα οποία παρουσιάζουν ελάττωμα και αγοράστηκαν την περίοδο των εκπτώσεων. Ο έμπορος μπορεί να αρνηθεί αλλαγή ελαττωματικού είδους, μόνο εάν το προϊόν είναι σε τιμή προσφοράς, εξαιτίας του συγκεκριμένου ελαττώματος και εφόσον έχει ενημερώσει σχετικά τον Καταναλωτή, πριν την αγορά, με ανάλογη πινακίδα.

Αποφεύγουμε την αλόγιστη χρήση πιστωτικών καρτών και καταναλωτικών δανείων. Αν αγοράζουμε προϊόντα, χρησιμοποιώντας δόσεις ή πιστωτική κάρτα, πρέπει να προσέχουμε κάθε λεπτομέρεια, για τους όρους που διέπουν αυτή τη συναλλαγή και κυρίως να φυλάσσουμε τις σχετικές αποδείξεις.

Ας αντιμετωπίζουμε με επιφυλακτικότητα τις μεγάλες εκπτώσεις και ας προχωρούμε σε αγορές, εφόσον πρώτα εξετάσουμε την ποιότητα του προϊόντος και συγκρίνουμε την τιμή με παρεμφερή είδη ή ίδια προϊόντα από άλλα καταστήματα.- Δεν πρέπει να επηρεαζόμαστε από τις διαφημίσεις. Οι ωραιοποιημένες εικόνες των εμπορευμάτων μπορούν να μας εξαπατήσουν.

Ζητάμε πάντα απόδειξη πληρωμής, για κάθε αγορά μας. Η απόδειξη είναι απαραίτητη, αν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, στο προϊόν που αγοράσαμε.

Η εγγύηση και οι οδηγίες χρήσης των αγαθών που αγοράζουμε πρέπει υποχρεωτικά να είναι στην ελληνική γλώσσα προσφοράς, εξαιτίας του συγκεκριμένου ελαττώματος και εφόσον έχει ενημερώσει. Σε περίπτωση προβλήματος ή προσπάθειας εξαπάτησής μας, υπάρχει η δυνατότητα καταγγελίας στο Γραφείο Ενημέρωσης Καταναλωτών και Επιχειρήσεων (που βρίσκεται στο κτίριο του Παλιού Δημαρχείου, Γρ. Γυφτόπουλου 2 στην κεντρική πλατεία Χαλανδρίου, τηλ. 210.6892030), ή στην τηλεφωνική γραμμή 1520 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης (η οποία λειτουργεί 08:00-22:00).

Πηγή:http://www.ert.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *