Κόσμος

Wal-Mart αντί Tiffany’s λόγω κρίσης στις ΗΠΑ

TIFFANUSΗ οικονομική κρίση φαίνεται να κάνει τους Αμερικανούς περισσότερο συγκρατημένους και λιγότερο υλιστές σύμφωνα με τα στοιχεία δημοσκόπησης, η οποία καταδεικνύει ότι οι περισσότεροι προτιμούν πλέον τα πολυκαταστήματα Wal-Mart από τα κομψά και ακριβά κοσμηματοπωλεία Tiffany’s.

Μια έρευνα που διεξήχθη μεταξύ 41.175 ενηλίκων Αμερικανών αποδεικνύει ότι η πλειοψηφία επιλέγει να ζει με λιγότερα υλικά αγαθά, με 2 στους 10 να δηλώνουν ότι αποχωρίστηκαν το 10% των υπαρχόντων τους και δεν τα αντικατέστησαν εξ αιτίας του νέου οικονομικού κλίματος που διαμορφώθηκε.

Ο επικοινωνιολόγος Τζον Ζόγκμπι δήλωσε ότι οι συμμετέχοντες στην η έρευνα, που διεξήχθη από τις 2 έως τις 27 Ιουλίου, απάντησαν στην ερώτηση εάν θα επέλεγαν να αγοράσουν ένα αντικείμενο αξίας 500 δολαρίων από τα Tiffany’s στο χαρακτηριστικό κομψό μπλε κουτί τους ή ένα παρόμοιο αντικείμενο από τα πολυκαταστήματα Wal-Mart που θα κόστιζε 250 δολάρια.

Ο ίδιος δήλωσε πως μόλις το 10% απάντησε ότι θα προτιμούσε τα Tiffany’s, ενώ το 78% επέλεξε τις αγορές από τα Wal-Mart. Οι υπόλοιποι απάντησαν ότι δεν είναι σίγουροι.

” Ο κόσμος πλέον κινείται προς ένα πιο απλό, λιγότερο υλιστικό τρόπο ζωής”, αναφέρει στην ανακοίνωση συμπερασμάτων ο Ζόγκμπι.

Από τη δημοσκόπηση προέκυψε ότι το ένα τρίτο των Αμερικανών έχουν αποχωριστεί τουλάχιστον το 10% των υπαρχόντων τους εντός του τελευταίου χρόνου και δεν σκοπεύουν να τα αντικαταστήσουν, το 20% θα αντικαταστήσει πολύ λιγότερα και οι υπόλοιποι δεν είναι σίγουροι για το τι θα πράξουν στο μέλλον.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *